zondag 10 september 2017

juf Leen is er even niet, nu juf Jolien

Dag ouders en kleuters uit 1 KB,
  
Het schooljaar is nog maar net begonnen ... en ik kan niet meer naar de klas komen!  Spijtig !

Tijdens de zomervakantie had ik een ongelukje aan mijn voet.  Ik probeerde toch het nieuwe schooljaar te starten maar helaas lukt dat zo niet verder.  
De dokter stelt voor om voldoende te rusten zodat mijn voet kan herstellen.
Ik hoop op woensdag, 20 september terug bij mijn kleutergroep te zijn !!!

Ondertussen komt juf Jolien.  Bij vragen kan je steeds bij haar terecht.

MORGEN:  Maandag, 11 september is onze eerste jarige:  FINN.   
                      Proficiat !   Geniet van je verjaardag xxx 3 dikke kussen van juf !!!










3 opmerkingen:

  1. Spoedig herstel juf Leen!
    Groetjes van Lowiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juf Leen,
    verzorg je goed en hopelijk tot binnenkort,
    Alec, Lauren en de mama :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor de mooie knutselwerkjes !!! Prachtig kunstwerk xxx

      Verwijderen